Zamówienie ofertowe z dnia 22.10.2018 roku na wybór dostawcy serwera bazodanowego, w tym oprogramowanie serwerowe oparte o domenę dla firmy RELAX-MED Sp. z o.

Data publikacji: 22.10.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-10-2018

Numer ogłoszenia

10659

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę zgodną z załączonym formularzem i niniejszym zapytaniem ofertowym należy złożyć w terminie do dnia 26 października 2018 r.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Złożenie (przygotowanie) oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec Zamawiającego tj. oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferent może przed upływem terminu składnia ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Ofertę należy złożyć osobiście, albo za pomocą poczty/kuriera/posłańca w siedzibie firmy: RELAX-MED Sp. z o.o. ul. Piasta 21, 44-200 Rybnik, albo jako załącznik do wiadomości wysłanej na adres: pawel@relax-med.pl
6. Osoba do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Zostawa
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

pawel@relax-med.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paweł Zostawa

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

507179142

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Spółka RELAX-MED Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku zaprasza do składania ofert w postępowaniu na zakup fabrycznie nowego serwera bazodanowego, w tym oprogramowanie serwerowe oparte o domenę – 1 komplet w ramach projektu współfinansowanego z EFRR realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Rybnik Miejscowość: Rybnik

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup zakup zakup fabrycznie nowego serwera bazodanowego, w tym oprogramowanie serwerowe oparte o domenę – 1 komplet w ramach projektu unijnego współfinansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, oś priorytetowa III Konkurencyjność MŚP, działanie 3.3. Technologie Informacyjno – Komunikacyjne dla działalności gospodarczej, w ramach wniosku nr WND-RPSL.03.03.00-24-04ED/18-001

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup zakup fabrycznie nowego serwera bazodanowego, w tym oprogramowanie serwerowe oparte o domenę – 1 komplet
Specyfikacja:
Serwer nowy
Obudowa Serwerowa Tower
Serwer HPE ProLiant ML350 Gen9 lub odpowiednik funkcjonalny posiadający podobne lub lepsze parametry
Procesor Intel Xeon E5 v4 3 GHz lub odpowiednik funkcjonalny posiadający podobne lub lepsze parametry
Pamięć RAM 16 GB
Dyski:
2 x 4 TB SATA SERWEROWE 7200 obrotów SATA III (6 Gb/s)
2 x 480 GB SSD MTBF 2000000 SATA III (6 Gb/s)
Kontroler PERC H330 RAID 0,1,5,10
Złącza:
3 x USB 3.0
5 x USB 2.0
1 x PCI-e x16;
2 x PCI-e x8;
1 x PCI-e x1
2 x LAN 1 GB
Zasilacz
Licencja Microsoft Windows Server 2016 na 10 użytkowników i 5 urządzeń
Licencja Microsoft SQL Server Standard na 20 użytkowników
Oprogramowanie do tworzenia kopii danych i systemu
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, który w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych powinien dołączyć do oferty specyfikacje techniczne, karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty zawierające dane techniczne elementów równoważnych. W razie wątpliwości co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.

Kod CPV

48000000-8

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Kod CPV
48822000-6 Serwery komputerowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Okres realizacji zamówienia: 31 grudnia 2018 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny:
1. Cena – waga 50%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 50.
Ocena kryterium CENA będzie dokonana według wzoru:
CENA = najniższa oferowana cena netto (w zł) / cena netto badanej oferty (w zł) x 100 x 50 pkt2. Gwarancja – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium GWARANCJA będzie dokonana wg wzoru:
G= Ilość punktów = Gwn/Gmax x 100 pkt x waga kryterium
gdzie:
G – ilość punktów przyznana ofercie za kryterium „gwarancja na dostarczony towar”,
G wn – gwarancja wskazana w badanej ofercie w miesiącach
G max – najdłuższa gwarancja wśród zbioru otrzymanych ofert, niepodlegających wykluczeniu (w miesiącach).
Maksymalna liczba punktów jaką można przyznać ofercie w niniejszym kryterium wyniesie 20 pkt.
UWAGI:
Gwarancja na dostarczone urządzenia powinna być podana w miesiącach.3. Czas reakcji serwisowej – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10.
a) Reakcja serwisowa do 1 godziny – 10 pkt.
b) Reakcja serwisowa od 1 do 3 godzin – 5 pkt.
c) Reakcja serwisowa powyżej 3 godzin – 0 pkt.4. Czas realizacji zamówienia – waga 20%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 20.
Ocena kryterium CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA będzie dokonana według wzoru:
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = najkrótszy czas realizacji (w dniach) / czas realizacji badanej oferty (w dniach) x 100 x 20 pkt

5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + R + Z, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium gwarancja, R oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas reakcji serwisowej , N oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czas realizacji zamówienia. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania – 100 punktów.

6. Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta.
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.

7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia – w terminie określonym przez Zamawiającego – ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim albo we wspólnym pożyciu, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku w/w powiązań według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Zamawiający – Wnioskodawca

Nazwa

RELAX-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Piasta, 21 21

44-200 Rybnik

śląskie , Rybnik

Numer telefonu

507179142

NIP

6423209905

Numer naboru

RPSL.03.03.00-IP.01-24-011/18
Informacja dostępna na stronie internetowej Bazy Konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/10659#ocena

Data aktualizacji:  30.10.2018

Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia

Załącznik: PROTOKÓŁ SERWER PODPISANY