Wskazówki dotyczące przelotu psów zegarka - CTOS Center and Towers: Plac Parker, słowa, Docks Brandon

Są to mini-misja związana z penetracją prywatnych domów za pomocą sieci CTOS. Dzięki temu możesz przenikać do życia osobistego obywateli, a tym samym wykonać dodatkowe zadania. Postacie, które widzisz, nie wpływają na historię ani bohater, ale można hakować urządzenia elektryczne (na przykład smartfony lub komputery) i zarabiać w ten sposób. Razem w grze 30 zadania tego typu.

Zadania "naruszenia prywatności" są podzielone na dwa typy: najpierw, musimy znaleźć inne zasilacze (przez kabel, który można śledzić za pomocą profilera), włącz je, a następnie wejście do jednostki głównej (zasilacze są oznaczone litery na mapach). W drugim rodzaju zadaniach możemy natychmiast przenikać, ale zamiast włączyć, musimy rozwiązać Hacker Mini-Game.

Mapa - Plac Parker

# 1 - Główny przełącznik znajduje się po lewej stronie drzwi wejściowych. Aby go aktywować, musisz przebić się do zasilania na balkonie dużej willi po drugiej stronie (1a), a następnie w następnym domu na ścianie na wschód (1b) z twojego celu. Wsiadanie do środka włamaj smartfon.

Nr 2 - pudełko znajduje się w alei. Kabel wychodzący z niego prowadzi do drugiego pudełka na dachu budynku po prawej stronie (2b), a następnie do następnego w ogrodzonej przestrzeni między dwoma budynkami (2a). Aby włączyć, oczywiście, musisz najpierw włać się do tego ostatniego.

Nr 3 - pudełko znajduje się na ścianie budynku z dziedzińca. Ma tylko jeden przełącznik położony na dachu nieco wyższego budynku na południu (3a). Jeśli masz jakiekolwiek problemy z wlotem dachu, umieść wyższy samochód pod nim, a stamtąd możesz łatwo dotrzeć do zasilania.

Mapa - Wards.

# 1 - pudełko jest za ogrodzeniem na ścianie budynku. Pierwszy przełącznik znajduje się po drugiej stronie budynku (1a) - możesz dostać się do niego pieszo lub z kamerami. Drugi przełącznik zasilania znajduje się na balkonie (1b) po prawej stronie głównego pola - można go śledzić za pomocą aparatu znajdującego się w rogu budynku po prawej stronie.

# 2 - Włączasz zasilanie tego pola, włamanie określonych punktów na ścianach oddzielnych domów. Pierwszy jest na Zachodzie (2a), a drugi na południu (2b).

Nr 3 - Pudełko znajduje się na ścianie określonego budynku i wymaga rozwiązania mini-gry do włączenia obrazu z apartamentu.

# 4 - Pierwszy przełącznik (4a) jest włączony przy użyciu aparatu na wschodzie, a drugi wznosi się na szczyt małych budynków (4b) z blachy.

Nr 5 - tym razem musisz aktywować trzy przekaźniki. Pierwszy (5a) znajduje się na dachu otaczającego budynku - aby go odblokować, użyj aparatu po prawej stronie. Drugi (5b) jest na ścianie na południu, a trzeci (5c) jest trochę dalej na dachu budynku na północy. Aby dostać się do niego, musisz najpierw przeniknąć aparat na południowym zachodzie.

Mapa - Mrandon Docks

# 1 - Pierwsze pole jest na platformie (można się do niego dostać, pęd do pobliskich rur leżących w stercie) na północy (1a), a druga jest na platformie, ale na Zachodzie (1B) , Można wspiąć się na dach przez skoki na pobliskich elementów na ziemi (na przykład niebieski pojemnik na śmieci).

Nr 2 - na ścianie w przedsiębiorstwie przemysłowym. Tylko siekać i zakończyć mini-grę. polskie kasyno online

Dodaj komentarz